Totaal aantal pageviews

woensdag 7 september 2011

'Waar denk je aan?'

Nieuwsbericht: Strijken is een van de minst gewaardeerde klussen in het huishouden, slechts één op de tien is er dol op. Toch strijkt maar liefst 88 procent van de Nederlanders het wasgoed. Afijn, wij (ik moet eigenlijk zeggen: mijn vrouw) strijken heel weinig. Als er dan al gestreken wordt zijn het vooral blouses. Het nieuwsbericht zegt hierover Blouses of overhemden zijn favoriete strijkobjecten voor zowel mannen als vrouwen. Nou, niet voor mijn vrouw! Die heeft een hekel aan blouses. En terecht, al die vouwen en knopen en moeilijke anti-strijkijzerconstructies ;-)


Waarom deze blog? Wel ik triggerde op dit stukje: Omdat de klus door de meeste Nederlanders als saai wordt bestempeld, is het niet verwonderlijk dat de gedachten vaak afdwalen... Een derde van de mannen daarentegen denkt tijdens het strijken vooral aan hun partner en bijna een kwart dwaalt af naar seks. Vooral het laatste. Wat een dooddoener. Mannen denken zo'n 15 keer per dag aan seks volgens deze link. Het bericht meldt zelfs dus als je je man in het niets ziet turen zou het best eens kunnen zijn dat hij aan seks denkt.(mocht je willen weten waar een man aan denkt als hij niet aan sex denkt, kijk dan even hier)

Maar zeg nu eerlijk, dit had je toch altijd al willen weten? Zijn er geen sites waar dit soort waardevolle informatie opgeslagen wordt? Ik dacht meteen aan treffend stukje waarin de triviale onderzoeken die tegenwoordig plaats vinden aan de kaak gesteld worden met het (voor mij) geweldige alcohol onderzoek dat Dirk in 2007 al uitvoerde.

Overigens is het de lezer vrij om links naar onderzoeken te plaatsen als reactie op deze blog.

1 opmerking: